ماه خدا

 هر کس هر خوبی دارد  از خداوند و هر بدی دارد از خودش است.  نساء۷۹


هر چه هست از قامت نا ساز کج اندام ماست            ورنه تشریف تو بر بالای سر کس کوتاه نیست.



پرهیزکاری کنید تا خداوند انچه را خیر و شر شماست به شما بیاموزد. بقره ۲۸۲



هر گاه خداوند خیر بنده ای را بخواهد از برای او واعظی در دلش قرار میدهدهر کس از برای او در دلش واعظی باشدبرای او از جانب خداوند حافظی باشد.

                                                                     پیامبر اکرم (ص)



ماه خدا ماه رمضان ماه دوری از گناه  ماه احسان ماهی که رنگ و بوی خاص خود را دارد باز به شهرمون امد

خدا را شکر که یک ماه رمضان دیگه زنده هستم تا از برکات این ماه استفاده کنم

همیشه گفتم و میگم بیاین تو ماه رمضان تمرین انسانیت کنیم

سالهاست که شیطان فریاد میزند انسان پیدا کنید می خواهم سجده کنم



پ.ن:

ممنون از لطف تمامی دوستانی که در این مدتی که نبودم جویای احوال ما بودند با سپاس بسیار فراوان

نظرات 8 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
یعنی بازم گذاشتی رفتی؟!
انشاالله که ماه رمضان پر خیر و برکتی در پیش رو داشته باشیم

دعامون کن

هدی چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام
نماز روزه تون مقبول درگاه حق باشه
ما رو هم از دعاهای خیرتون فراموش نفرمایید

M.M دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام طاعات قبول باشه
ما رو که دعا میکند حاجی

سلام
بنده بسیار ارادت دارم خدمت شما
ممنون مرسی قبول حق باشه
شما خیلی لطف دارین
طاعات شما هم قبول
۱۰۰٪ همیشه به یاد شما هستم

غزل جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ http://ghazalff.blogfa.com

سلام
وبلاگ جالبی دارید

M.M شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام
چه 100 درصد محکمی!همیشه امیدواری من به حسن اجابت دعای دوستان برام دلگرمی بده مطمئنم خدا من رو راه نداه به حریمش،دوستان هستند که شفاعت کنند ممنون حاجی

M.M شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام عیدتون مبارک باشه
انشالله تا رمضان بعدی همه در لطف خداوند غرق باشیم

امین یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام بی معرفت!
نمی‌خوام آتیشت بزنم ولی...به امید خدا سه شنبه برای بار اول عازم کربلا هستم...با هزاران امید و آرزو!
خیالت راحت، نایب الزیاره خواهم بود!

M.M شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد