بیمه

بسم الرب الحسین


خیلی کوتاه تعریف میکنم

امروز صبح تو خیابون از تو اینه دیدم یه ماشین داره باسرعت میاد رفتم کنار که رد شه

وقتی رد شد  دیدم پشت ماشینش نوشته بیمه ابوالفضل

خودمو رسوندم بهش دیدم یه اقای جا افتاده میان ساله خیلی خوش تیپ و مرتبه ولی چون نیت کرده بودم سوالم رو ازشون بپرسم  رفتم کنار ماشینش  همون در حال حرکت گفتم

اقا چقدر حق بیمه دادین؟!!!

گفت بدنه ؟یا شخص ثالث ؟یا کلی؟

گفتم نه حق بیمه ابوالفضل

یهو جا خورد  راهنما زد اومد کنار وایساد منم رفتم پشت ماشینش وایسادم

پیاد شد گفت:عجب سوالی پرسیدی من... خیلی براش جالب بود سوالم

به اسرار منو برد دفتر کارش اتفاقا دفتر بیمه داشت شاید برا همین بود که حرفم زود به دلش نشست و وایساد چون بیمه کارش بود

خیلی اقای با عشق و دل پاکی بود کلی باهم صحبت کردیم که صحبتحامون بماند...

بگذریم...



منظور من نقد نیست  خیلی هم حس و ارادت زیباییه منم کلی از این جنس حرفا لذت میبرم

من خودمم همه چیزمو سپردم به سرورم

ولی نه اینکه بگم بیمه...

سروران تام الاختیارن تو تمام زندگی من ... (برداشت از این حرف که معلومه)

مقصود:

واقعا تا حالا چقدر به این نوع حرفا که میزنیم دقت کردیم !!!!!!!!که بخوایم بهش فکر کنیم!!!!!!

پ.ن:

یا حسین دیوانه ام از باده مستانه ات

خرم ان دل  مست شد زان شربت جانانه ات

من نه تنها هستم از عشق تو اندر عاشقی

عالمی دیوانه اند از باده پیمانه ات


نظرات 15 + ارسال نظر
رستگار پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ب.ظ http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام

انصافا سوالتون خیلی جالب بود!!
فکر کنم این از اون بیمه هاست که نمی شه روش قیمت گذاشت!‌
هرچی که وسعمون میرسه! هرچی که توان داریم!
حالا واقعا در حد توانمون این حق رو ادا می کنیم؟!‌ من که شرمسارم...!

راستی!
می دونید نوشتن هر جمله ای پشت اتومبیل غیر قانوویه؟!
چون باعث پرت شدن حواس راننده ها میشه!
داشتم فکر می کردم آدم بنویسه " بیمه ابولفضل " بعد حواس یه راننده پرت این جمله بشه و حادثه ای پیش بیاد...
این هم از اون حرفا بود!!

التماس دعا
یا حق

سلام
منم شرمسارم خانم رستگار...
از اون حرفا بود ولی جالب بود...

دعا گوییم
یا حق

لادن پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ http://babune.javanblog.com

سلام دوست خوبم.وبلاگ خیلی قشنگی دارین .خوشحال میشم اگه مایلید با هم تبادل لینک داشته باشیم.من رو میتونید به اسم گیاهان دارویی-بابونه لینک کنید و بهم خبر بدین که شما رو به چه اسمی لینک کنم

امین پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
یادمه یکی از اولین پست‌های وبلاگم راجع به نوشته‌های پشت شیشه ماشین‌ها و مسئولیتی که با این کار متوجه راننده میشه بود...هنوز که فکر می‌کنم با این کارا شدبداً مخالفم...

سلام
بله در جریان هستم

mahdi پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ب.ظ http://iranfun89.mihanblog.com

salam be manam sar bezan ba tabadol link moafegham

mahdi پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ب.ظ http://iranfun89.mihanblog.com

salam be manam sar bezan ba tabadol link moafegham

smn جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ http://shariari-ostad.blogfa.com

سلام مهدی جان
به نکته خوبی اشاره کردی
راستش میخواستم بگم خیلی ها این حق بیمه رو که تو گفتی خیلی ارزون میخرم
مثلا راننده هایی که این کلمات مقدس و عزیز رو رو پشت ماشینشون مینویسن وبه خودشون اجازه میدن در رانندگی هرکاری بکنن
چراغ قرمز رد میکنن - ورودممنوع میرن ویا مسیر ماشینارو ازشون میگیرن
بیشتر هم تو قشر تاکسی ها و مسافر کش ها دیده میشن
که این نشون میده هیچ اعتقادی به چیزی که نوشتن ندران
به نظر من تو شانس آوردی بایه آدم باحال برخورد کردی
یا علی

سلام
به به مستر نجیبی بزرگ
موافقم با نظرت اخوی
خوشحالمون کردین تشریف اوردین
علی یارت عزیزم

مینا جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:12 ب.ظ http://poshtpanjere.blogfa.com

سلام
باید بگم که هر کسی به ائمه اطهار متوسل بشه ضرر نمی کنه
و یه آرامشی تو وجودش احساس میکنه که بی نظیره ....
حالا هر کس به طریقی !
نه ؟

سلام
بله دقیقا همینطوره
توسل توسل توسل
ممنون از حضورتون

هدی جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام آقای مهدی
منم موافقم با smn ...
آدم وقتی چنین کاری میکنه باید حرمت اون اسم رو هم نگه داره..و به نظرم مسئولیت هم سخت تر می شه ..مثلا دیدید کسانی که نماز میخونند اگر یه کار بدی ازشون سر زد میگن نماز خونا هم فلانن و ...یا مثلا خیلی دیدیم که یه کار بدی از یک چادری سر زده و بعضی برای خراب کردن چادر هم که شده میگه چادریا فلاننن و.... نمیخواد یفهمه که بابا حالا این کارا ازشون سر زده چه ربطی به چادر و مثلا نمازشون داره!
و اینکه همه این طور نیستند.
پس اگه این راننده حق کسی رو ضایع کرد تو رانندگیش میگن خیر سرش پشت ماشینش فلان چیز هم نوشته بود..و همه ی کسانی که چنین چیزایی رو نوشتن رو در نظر کسی که حقش ضایع شده بد می کنند..
خیلی دیدم این جور افراد که چنین حرفایی رو به چیزای دیگه نسبت میدند...
پس باید این جور راننده بیشتر مراقب باشند و اگر نمیتونند مراقب باشند بهتره چنین چیزایی هم ننویسند پشت ماشینشون ..ممکنه در دید کسی چیزی رو تغییر بدن و...
یا علی.

سلام
منم با نظر شما موافقم
ولی متاسفانه الان کمتر تو جامعه کسی این قانون را رعایت میکنه که بابا به خدا ما فقط خودمون نیستیم نسبت به چادر یا اسم امامان و اسلامی که داریم بیرقش رو به دوش میکشیم مسئولیم و ما رو دید دیگران نسبت به این مسائل تاثیر میزاریم
ممنون از نظر زیباتون
علی یارتون

راضیه جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.judyabot.blogfa.com

سلام...
حاضرم قسم بخورم که من پنجشنبه ساعت 10 شب اومدم اینجا و این پست نبود!!....

در مورد این پستتون...
یه سری چیزا حرمت دارن...
مثلا همون طور که هدی گفت, چادر...
یه کسی که چادر میذاره , در واقع در اجتماع داره بیان میکنه که من دیندارم و به دستورات دین پایبند....
پس به حرمت اون چادر باید خیلی آدم درستی باشه چون همه روش دقیق میشن و به محض بروز یه خطا ....

این آقا هم که اینو نوشته داره ارادت خودشو به حضرت ابوالفضل نشون میده!(آخیییی!).... و داره میگه که ایشون در زندگی من تام الاختیارند و خودم رو سپردم به ایشون!!
به قول شما این حس و ارادت زیباییه...

ولی باید دونست که همین اسمی که پشت ماشین نوشته شده حرمت داره....
و باید این ارادت رو نشون بدیم!
نه اینکه اینور و اونور بنویسیم...
جملات مشابه این رو پشت کامیون ها زیاد دیدم

نمیگم این کار خوب نیست... نه واقعا زیباست ولی باید پشت بند این حرفا یه سری عملها و رفتارهایی هم باشه!

ممنون از پست خوبتون...
..
.
.
یا علی

سلام
ما شما رو همه جوره قبول داریم قسم چرا!!!!
حتی حاظریم ساعت ارسال پست رو هم به خاطر شما عوض کنیم که خدای نکرده خدشه ای به حرف شما وارد نشه
خواهش میکنم
شما لطف دارین
.
.
.
مولام یارتون

راضیه جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ

یه چیز دیگه...

سوالتون ....!
جواب نداد؟؟؟

گفت که چقدر حق بیمه داده؟؟

به نظر من این بیمه مادام العمره حتی اگه حق بیمه اش فقط ذره ای عشق و تپیدن قلب به یاد آقا ابوالفضل باشه!!
حتی اگه ذره ای عشق باشه پاسخش دریایی عشق و برداشتن هزاران قدمه!!....

پ.ن= اون آقا عجله داشت و با سرعت میرفت!
ولی پس از شنیدن نام ابوالفضل گویا کارش و عجلش فراموش شد و با شما به گفتگو نشست....
این زیباست!
یه عمریه که همه رو بیمه کرده و حالا خودش بیمه ی ابوالفضله

سلام
دقیقا سر همین جواب ساعتها با هم صحبت کردیم
پ.ن عالی بود عالی خوشحالم کردین که این نکته رو گرفتین

azad شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ب.ظ http://charand-parand.blogfa.com

سلام..........
پستتونو خوندم و با اجازتون کامنتا و نظرای دوستانو .....اما یه چیزی.....فکر نمی کنم قصد شما از بیان این مطلب با نظراته کامنتاتون هم خونی داشته باشه ؟؟؟ بالاخره یا همین جور یه که من می گم یا نه دارم اشتباه می کنم دیگه؟ اما من نظر خودمو می گم والبته برداشت شخصی خودمو.....با وجود قبول تمام مطالب بالا اما به نظر من این که ادم با دیدن نوشته ای بخواد هواس پرتی پیدا کنه جز حواشی ما جراست ......و درسته که ادم با گفتن یه کلمه یه مسئولیتی بزرگ پیدا می کنه و همون طوری که قبلا گفتم کلمه حرمت داره......اما چه قشنگه که یه عده دلباخته اند ....شاید اون جمله ازته قلب اون نفر نباشه این قبول اما لاجرم به قلب ادم می شینه و شاید خیلی ها با همین جملات راهشونو تغییر بدن....
این که محبت خیلی چیزا تو قلب ادمه درست اما شاید اظهار کردن بعضی محبتها به اهل بیت باعث یه سری تحولات بزرگ بشه ....
و تو این دنیایی که مردم تو حیا و معرفت فقیرن یاداوری نکاتی مثل این ها مشکلاتی را شاید حل کنه...........
این که ما یه چیزی میگیم ویه کار دیگه می کنم دلیلش ضعف های فردی خودمونه و دلبستگی هایی که به این پیرزنه داریم اما این دلیلی بر این نیست که...................
چقد شد ....!!!! نمی خواستم این قد اظهار نظر مخالف داشته باشم اما با وجود قبول شدید موارد بالا این نکته را هم به کامنت دوستان اضافه کردم.....
خداوند مولا امیر مومنان یارتان ......ملتمس دعا..
کاروانیان کربلا در رهند ور ستگاری نزدیک......

سلام
نظرتون دقیقا درسته و اشتباه نمیکنین
من هم تمام مطلب بالا رو قبول دارم
اتفاقا قبل از اینکه شما این کامنت رو بزاین همین نکته رو به یکی از دوستان گفتم
که بعد هم شما به به این مطلب اشاره کردین
قدیما که ورزش فکری میکردیم وقتی یکی ضربه خوب و مفید و کاری میزد
میگفتیم
اکسلنت. بست شات(فونت فارسی را پاس داشتم)
دقیقا مصداقش الان کامنت شماست.
ممنون از دقتتون
دستان با کفایت عباس بن علی(ع)پشت و پناهتون

وبساز شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

جاده ی زندگی نباید صاف و مستقیم باشد و گرنه خوابمان می گیرد دست اندازها نعمتند
میدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه صخره و سنگ تو مسیر رودخونه نباشند صدای آب اصلا قشنگ نیست.......


راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

M.M یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ق.ظ

salam
zogh mikonam agha mahdi shoma ham
cheghadr jaleb pigiri kardin va hatta ta daftare kareshon ham raftin!!!!!!!!!!!!!!!!
arab zabanhaie inja(ahvaz
ye marame jaleb daran
onam ghasame hazrat abbase_dorode khoda bar ishan-
sareshoon bere in ghasam nemire
toye badtarin sharaiet hamin ghasam hame chizo paian mide
vase hamin aghlab ro mashin sanginashon in esmo minevisan!
hokmesh chie be ma ham nemigan
ta bode hamin bode
-ma ro ham doa konin
kash in asheghiha be estefade az raavese ishon to zendegimon monjar she
dar panhae khoda

سلام
من دست خودم نیست وقتی اسم یکی از سرورانم میاد دست و پام شل میشه ...
به به خوزستان قهرمان عاشق خوزستانم حداقل سالی ۳/۴ به این دیار سر میزنم(البته چندتا از اقوام اونجا تشریف دارن)
بله در خریان هستم و به چه نکته خوبی اشاره کردین
ارادتوشون به حضرت عباس عجیبه خیلی عجیب...
و قسم خوردنشونم خیلی جالبه میگن باالعباس..
دقیقا همینطوره عاشق باید حل شه تو معشوق
ممنون از تشریف فرماییتون
حق یارتون

سید یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.shia-book.blogsky.com/

سلااام...

مهدی جان خوشم اومد که خیلی پایه کار هستی!!
جالب بود !

انشاالله صاحب این اسم نگهدار دوستان بزرگوارمون باشه.

یاعلی

صبح نزدیک است و ...

سلام
ما چاکرتیم اخوییییییییی
انشاالله
علی یارت

شیخ معصومه سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ http://shaikh-masomeh.mihanblog.com/

سلام.
تبریک بابت دیدگاهتون.

مضاعف باشید...
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد