محزون و غمین و خسته ام یا عباس دریاب که دل شکسته ام یا عباس




یک دهن خواهم به پهناى فلک

 
تا بگویم وصف آن رشک ملک


...



عباس یعنى تا شهادت یکه تازى

 
عباس یعنى عشق یعنى پاکبازى
 
عباس یعنى با شهیدان همنوازى
 
عباس یعنى یک نیستان تکنوازى
 
عباس یعنى رنگ سرخ پرچم عشق
 
یعنى مسیر سبز پر پیچ و خم عشق
 
جوشیدن بحر وفا معناى عباس
 
لب تشنه رفتن تا خدا معناى عباس
 
صد چاک رفتن تا حریم کبریایى
 
صد پاره گشتن در طریق آشنایى
 
بى دست با شاه شهیدان دست دادن
 
بى سر به راه عشق و ایمان سر نهادن
 
بى چشم دیدن چهره رویایى یار
 
جارى شدن در دیدن دریایى یار
 
بى لب نهادن لب به جام باده عشق
 
بى کام نوشیدن تمام باده عشق
 
این است مفهوم بلند نام عباس


..................................................



مگه هر کی که بد شد دل نداره؟!!!!!!!

مگه عشقت براش حاصل نداره؟!!!!!!!!!!!!!!!

اقا جون

کی روا باشد گل از ما و گلاب از دیگران!!!!!!!!!!!!!!!!!!

غم روی ساقی از ما وشراب از دیگران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 ای خدا جون نمیدهم تا حسین رو بر من نشون ندی

منو تا دست تیر مژگان یار ابرو کمون ندی

...


پ.ن:

جهان را غرق حیرت کردی از خود       بخواب اى سرو نازم اى ابوالفضل

بخواب بخواب بخواب قربون چشمان نازت...

نظرات 13 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری مطالبت هم جالبه
به وبلاگم سر بزن مطمئنم میتونی کمکم کنی این وبلاگ رو جهانی کنم . مطلب و یا نظرت رو بفرست به اسم و آدرس وبلاگ خودت تو وبلاگم استفاده میکنم.

ali چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ب.ظ http://downloadantivirus.tk

سلام سایت مرجع دانلود جدیدترین آنتی ویروس ها تمایل به تبادل لینک با شما دارد ابتدا ما را لینک کرده سپس ما شما را لینک میکنیم.

MyTheme چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

سوز دل چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام
بین همه عشقا عشق است ابوالفضل
تا الان از برای سروم حضرت ابوالفضل العباس سلام الله علیها باب الحوائج قلم نزدم ولی کنون به گل روی تو عزیزم و تعظیم بر مقام لاهوتی حضرتش انگشتان را بر صفحه برجسته کلیدمی سایم و دل بر جوار حرمش به خواست الهی روانه می کنم:
عارف کبیر و معظم استاد آیت الله بهجت، علامه طباطبایی و... شرح وصال بر باری تعالی را چنین وصف می کند:
روزی انوار قلبی بر من فزونی یافت در مسیری حرکت می کردم دیوانه ای که همگان به نقص عقل او آشنا بودند بر مسیر من قرار گرفت و گفت: امروز سر سلسله عشاق به دست حضرت عباس است.این عرف گفت: منزیاد توجه نکردم گفتم که این کلمات را شاید همین جوری شنیده ویاد گرفته ...خلاصه وارد حرم حضرت عباس شدم....آه چنان عوالمی به روم باز شد که تا ان موقع به هیچ وجه ندیده بودم...چون قابل وصف نیست trim می کنم.
کنون ما ای عزیز هرا..اری عزیز زهرا که هنگام به زمین امدنت آغوش خویش باز کرد و گفت بر آغوشم ای که شوق فراوانم ارزوست...امدیم بر درت ....و خود را بر استانت نی سایم که گوشه چشمی به ما نمایی....
لا اله الا الله ای سرورم شما عشق را به اوج رساندید شما امان نامه را پس دادید تا بفرماید والله ان قطعت یمینی.... سرورم عزیزم مولا جان شما اب را بر کف دست گرفته دوباره ان را به فرات بتز گرداندید که فرزندان حسین ع تشنه باشند و من سیراب...مولا جان شما عرشیان را به حیرت وا داشتید شما ملکوتیان را به گریه واداشتید...
رضای حق در وجود شما بود ا سر لشگر مظلوم حسین ابی عبد الله.... حسن ثار الله بود و تو ثار الحسین
حسین ع درذ خدا غرق بود و تو در حسین و این است رمز ولایت که سر دهی و سر ندهی(ser).
وای از ان حالتی که با تن چاک چاک
گذاشتی ای تشنه لب صورت خود روی خاک
وای یعنی در کربلا یه عده بی خبر 70 تن از اولیای الهی و امام ایشان را شهید کردند....وای بشر چه کار کرده....وای دیگه طاقت ندارم
در کربلا این قوم ملئن چه کار کرد
اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ ، اَللّهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ ، وَشٰایَعَتْ وَبٰایَعَتْ وَتٰابَعَتْ عَلىٰ قَتْلِهِ ، اَللّٰهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً .
التماس دعا
در ضمن کامنتتون فوق العاده بود

سلام اخوی
بین همه عشقای دنیا عشق است ابوالفضل....
امیر علقمه
گل دو فاطمه
مجنون تو دو صد لیلا
یل ام البنین
برام بسه همین
ابوالفضلی باشم مولا...
وقتی ابراز علاقه و ارادتی رو به سرورانم میبینم
اواین جمله ای که بر دلم جاری میشود این است
شیر مادرتان حلالتان...
وای بشر چه کار کرده؟؟؟!!!!
این جمله رو که دیدم یاد فیلم روز واقعه افتادم
چه کردند که یک نصرانی میگوید:
مسیحیان مسیح را نکشتند چه شده که مسلمانان امام خود را میکشند...

دعا گوییم

کامنت من خوب نبود حقیقت فوق العاده زیباست

حق یارتون

azad چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ http://charand-parand.blogfa.com

سلام
ابوالفضل فقط نام نیست.....معنا است معنایی که به معنی ها معنا میدهد
می روی لب تشنه خیلی تشنه نمی دانم چقدر چون این یه ذره تشنگی تو ماه رمضون که ادمو بی تاب می کنه ببین چه کشیدی ؟؟؟؟؟کنار ابی اب در دست توست چرا از دستت اب را می ریزی بنوش دیگر !!اخر یک ادم تا چقدر ؟...............اهان یادم افتاد تو که ادم نبودی انسان بودی فرشته شدی پرواز کردی و اموختی که در هر جا که هستی باش بر سر پیمان به جانت جان بده!!!!
پستتان خوب بود یه شعر عالی .... راستی اقا جان ..........
دستان کوچکم لیاقت ان ندارد که دستان ابر جوانمردی مثل تو را بگیرد ...........اما من بد هم دل دارم ودل طلب یار میکند از ته دل
اگر رخسار به رخ کدرم نشان ندادی غم نیست خجل است روی تیره ام و حق است درجانبت اما اقا از من راضی باش............
ضامنم شو !پیش خدا بگو خدایا چشم برزخی نمی خواهم جان نمی خواهم من هیچ نمی خواهم فقط یک رویا می خواهم که بر من بدهی مرا برای خود تربیت کن مرا ان لیاقت عطا کن که در سر کوی تو سر نه روح نا قابلم رابدهم همین..................
تشنه لبان کربلا یارتان......
کاروانیان کربلا دررهند و رستگاری نزدیک...

سلام
چند روز پیش مجری برنامه ماه خدا از زبون ایت الله بروجردی یه حکایت نقل کرد و گفت ایت الله بروجردی گفتن دین نیازی به تملق نداره...
اقا به خدا خودت میدونی این حرفا با این دلای پاک نه تملقه نه ریا
مقصر ما نیستیم شما خیلی عظمت و کمالات دارین تازه ما عاشقای یار ندیده ایم و فقط از زبان تاریخ شنیدیم خو ش به سعادت عاشقانی که شمارو زیارت کردن...
عاشق وصف معشوق نکند چه کند؟!!!
کنار ابی اب در دست توست چرا از دستت اب را می ریزی بنوش دیگر !!ا
دل عباس(ع)یه دریاس از کجای دریا بگیم!!! که اقا تو اون لحظه به چه میاندیشید شاید:
من چگونه اب نوشم شاه را عطشان ببینم...
یا شاید:

آن روز، دلش هواى دریا مى کرد

بیتابى خویش را هویدا مى کرد

حیرت زده در آینه اشک فرات

تصویر رقیه را، تماشا مى کرد
یا...
در سر کوی تو سر نه روح نا قابلم رابدهم همین..................
عباس جان
هر ناز که بفروشی من مشتری نقدم
اینک سر من بستان از بابت بیعانه...

مرا برای خود تربیت کن
در یک روز تاریخی چه کرد همین یک جمله!!۱
اقا جان به این پاکباز هم ...

مگه میشه امیر علقمه را شناخت یا از او گفت
الحق والانصاف که چه زیبا گفت:
یک دهن خواهم به پهناى فلک

تا بگویم وصف آن رشک ملک

پرچم دار عشق نگه دارتون...

امین چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

خدا زیارت قبرش رو هر چه سریع‌تر نصیبت کنه...

سلام حاج امین
انشاالله.

کرببلا مبر ز یادم جونیمو پای تو دادم...

راضیه چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.judyabot.blogfa.com


مگه هر کی که بد شد دل نداره؟!!!!!!!
هر کی که در دلش عشق امام حسین باشه نمیتونه بد باشه!!....
انشالله زیارت کربلاش نصیبتون بشه....
همین....

ایننو در مورد خودم نمیگم
چون من که...
به خدا صادقانه میگم
غیر ممکنه کسی حب سرورم تو دلش باشه و بد باشه...

مگه هر کی که بد شد دل نداره؟!!!!!!!
بالاخره عاشق هم باید خودشو یه ذره برا معشوق لوس کنه دیگه!!!!!

همین...

حق پشت و پناهتون

taksetare carpet چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:29 ب.ظ http://taksetarecarpet.com

سلام وبلاگ خوب وقشنگی داری اگه وقت کردی یه سری هم به من بزن همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها
mer30[
هر چیزی که تو رو به سادگی نکشه باعث میشه که قویتر بشی
چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد

هدی چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام
حضرت ابولفضل علیه السلام با جوانمردی هاشون و شجاعتشون و رشادتشون و وفاشون ،درس عشق رو به ما اموختند ..میگن: حضرت ابولفضل(ع) هیچ وقت امام حسین(ع) رو برادر خطاب نمی کرد همیشه می گفتن ای آقا و مولای من ..ای سرور من !
....
واقعا عشق است ابوالفضل(ع)!
...
ممنونم ..خیلی قشنگ بود ..از حضرت ابولفضل (ع) گفتن خیلی زیباست و توفیق و سعادت میخواد که نصیب شما شده...ممنونم.
..
انشاءالله بزودی زائرش شوید.
...
التماس دعا
یا حق.

سلام
بله جز یه بار که حتما همه میدونین ولی چون میخوام شعرشو بنویسم گفتم جز یه بار.

عمریم سید و سرور خواندی
چه شد این بار برادر خواندی
عاشق این جوابم
جوابو ببینین
مادرت فاطمه امد ز برم
دست کشید به سرم گفت پسرم...

یعنی چون خانوم فاطمه زهرا پسر خطابشون کرد اجازه داد ن به خودشون که امام حسین رو برادر خطاب کنه در لحظات اخر و...

اقام پدر ادبه. الله اکبر
تک تک حرکات و چیزهایی که درمورد سرورم عباس بن علی(ع) هست یک فلسفه بزرگ ادب پشتش نهفته است
هم دلشو ندارم هم با روضه خون ها و راوی های باز و بی پرده مشکل دارم چون همه چیز رو لازم نیست همه بشنون وگرنه یه پست در مورد سرای رو نیزه میزاشتم...
که هم نشنیده هاشو بشنوین هم به ادب اقام عباس(ع) الله اکبر بگین.


فریاد طنین افکن ان مهدی موعود
این است بدانید که ای مردم دنیا...
عشششششششششق است ابوالفضل

انشاالله
وعده وصل چون شود نزدیک

آتش عشق تیزتر گردد

دعا گوییم مثل همیشه

حق یارتون

فدائی سید خراسانی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ق.ظ http://www.hazratemah1318.blogfa.com

زیبا بود .....خدا قوت

مینا پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ http://poshtpanjere.blogfa.com

سلام ...
حاتون خوبه ؟ باز هم دیر اومدم فکر کنم دیگه همه عادت کردن !!
*دانی که چرا چوب شود قسمت آتش ؟
بی حرمتیش بر لب ودندان حسین است .
دانی که چرا آب فرات است گل آلود ؟
شرمندگی اش بر لب عطشان حسین است .*
حق یارتون

مجنون کربلا پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ http://zearat.blogfa.com

سلام و ممنون از حضورتون-ادامه مطلب رو نزدین که بخونین...

شیخ معصومه پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ب.ظ http://shaikh-masomeh.mihanblog.com/

سلام.
شعر زیبایی بود.

مضاعف باشید...
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد