انشاالله تا محرم زنده باشم

بسم الرب الحسین

 دلم  خیلی تنگه... به پا کردند در ماه خدا شور محرم را...

ببخشید که ماه رمضونی به روز نکردم.

دلم اینجا گیر بود

http://s1.picofile.com/mafhh/DSC02473.JPG


محرم۸۸

http://s1.picofile.com/mafhh/DSC02465.JPG


پ.ن۱:ما که به سوزیم وگدازیم         دل به عشق اقامون میبازیم

        اگه از دنیا بریم بشیم بهشتی       تو بهشت بازم حسینیه میسازیم

پ.ن۲:مرد میخواست این خیمه رو بعد هفت اقام جمع کنه.من که مردش نبودم...

پ.ن۳:..



نظرات 7 + ارسال نظر
حدیث پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.aha-hadis2442.blogfa.com

ممنون از حضورت

.
اگر تنها ترین تنهایان شوم باز هم خدا هست او جانشین تمام نداشتنهای من است.

سلام
خواهش
...

سوز دل پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام
به به چه زیباست.
چه خیمه های با شکوه وبی ریایی.
حقیر هم دوران نوجوانی با دوستان محله قدیمی خود هیئت داشتیم....یادش به خیر.
برادر جان با اینکه سبک حقیر به پیروی از بزرگان و عارفان عصر حاضر هست و از دور و نزدیک از محضرشان استفاده می کنیم لیک از محضر این بزرگواران که هر کدام ستاره های آسمان توحید اند یاد گرفته ام که هر جا در سلوک و سیر معنوی به حجابهای نفسانی و یا کدورتها و یا گرفتگی های قلبی مواجه شدید متوسل به آقا ابا عبد الله شوید و به روضه هاش رفته و گریه کنید....برادر جان معجزه می کنه معجزه .
متاسفانه برخی از این سالکین این امورات را دسته بندی کرده اند و کلاس بندی می کنند مثلا" می گویند کسی که از طریق باطن سیر و متعالی یافت دیگه نباید چو عوام الناس بر روضه ها رود بلکه باید مکتب امام حسین ع را زنده نگاه دارد یعنی ارشاد و... اینان به دیده تحقیر نمی نگرند ولی سعی در یافتن معارف بالای پنهان دارند....ولی من می گویم کسانی که ایام سوگواری سیاه بپوشد و در گوشه ای بر سینه زند و یا اشگ بر مظلومیت آقا ریزد(از روی معرفت) این شخص عملا" در حال سیر معنوی است هر چند خود نداند ....در عمل هم می بینیم این سالکین دارای صفای باطن بالاتری نسبت به گروه اول هستند.
در کل دین را ظاهری است و باطنی که ظاهر ان را شریعت و باطن ان را طریقت نام نهاده اند که یکی بدون دیگری فرد را به سر منزل مقصود نرساند.و ابتر باشد
صرف سینه و نوحه کافی نیست.
صرف عروج معنوی و توجه قلبی و اذکار و مطالعه هم کافی نیست ...ترکیبی زیبا می طلبد.علم و عمل
مگر در مجالس امام حسین ع نشنیدیم که حضرت زهرا س خود میهمانان را بدرقه می کنند،نکند خود را برتر از ایشان می پندارند!!!
من که امشب در راستای شب قدر اول باید از همه حلالیت طلبم و اگر دستم از کسی کوتاه بود برایش از جان دعا می کنم.
و غسل کرده و با فراق بال به سوی شب قدر که در روایات اصل شب قدر امشب می باشد روی می آورم.
در ضمن کامنتتان بسیار زیبا بود خیلی زیبا یاد سخن آیت الله ملکی تبریزی افتادم....بگذریم.
مسجد جامع ساعت 10
سوختن تا صبح علی الطلوع
خدا قوت و التماس دعا.

سلام
فرمایشاتتون حق است
منم هم یه بیت شعر بگم پیرامون عرایض شما
عوام؟خواص؟در مجلس سرورم ؟
ما هم شنیده ایم اما این این شعر بیشتر به دلمان نشست
از کعبه و می خانه تا مسجد و بت خانه مقصود خدا عشق است
باقی همه افسانه...
افسوس اجازه نمیدهند و الا کف پای عزاداران حسین(ع) را میبوسیدم
تنها جایی که رواست مردها مثل خانوم ها رفتار کنن در گریه بر عزای حسین(ع) است
در عزای سرورم رواست که زنانه گریست ...

عابد و زاهد نگر هر دو با خدا
انکه حسینی تر است با خدا تر است

یاد سالهای جوانی؟!!!جسارتا شما چند سالتونه؟
تو وبلاکتون نتونستم اطلاعاتی در مورد شما پیدا کنم

حق یارتون

رستگار پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام

روزه و نماز قبول!

۲ شب از ۳ فرصت طلایی مون گذشت! اگه تو این مدت سعادت نداشتیم که دعامون کنید امشب ما رو فراموش نکنید که سخت محتاجیم!

خوندن زیارت عاشورا تو شب قدر هم صفایی داره!
السلام علیک یا ابا عبد الله الحسین...

التماس دعا
یا حق

سلام
چه عجب...
قبول حضرت حق همچنین شما
ما که خوندیم 2بار یه بار تنهایی یه بار به اتفاق جماعت شب زنده دار
خیلی با صفا بود
محتاجیم به دعای خوبان

حق یارتون

راضیه پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.judyabot.blogfa.com

چقدر این دو تا عکس زیبا هستن
باید جایی باشه رویایی

به پا کردند در ماه خدا شور محرم را....
حتما حس و حال خوبی داشتید

همونطور که رستگار گفت خوندن زیارت عاشورا امشب واقعا لذت بخشه...
اونطوری که مشخصه گویا هر سال در همین مکان همه ی این تشکیلات رو دارن و شما هم با این ها مانوس هستید و عوالمی دارید

چه جمعیتی...
واقعا که باشکوه و زیباست
خوش بحالتون


التماس دعا دراین شب

سلام بر خانم راضیه
این جا هیئتمونه البته این ورودیشه خود حسنیه تو پارکینگ یه پیر غلام اربابمه که در چند جبهمه میجنگه که بتونه چراغ این محفل رو روشن نگه داره البته همش به کرم اربابه

این خیمه بلند ترین خیمه تهران بود
من از پنج سالگی تو این هیئت بزرگ شدم
رویایی؟!!!!!!!
اینا تازه عکسه باید عزاداریشو تماشا کنین...
این یک چهارم جمعیت هم نیست

روز جمع کردنش روز سختی بود مگه کسی جرات میکنه یا میتونه خیمه عباس بن علی رو جمع کنه با اینکه برای بر پا کردنش از اولین پیچ و داربست بودم و ... ولی برا جمع کردنش بهونه اوردم رفتمخونه...(فرار کردم)
یاد موقعی افتادم که سرورم امام حسین وقتی که از کنار اقام امیر علقه برگشت به خیمه گاه همه پرسیدن پس عمو عباس کجاس سرور هیچی نگفت هیچی (الله اکبر چقدر از دست دادن اقام عباس(ع) برا سرورم سخت بوده)
فقط سرورم رفت سمت خیمه عباس(ع) عمود خیمه عباس(ع) رو کند و چادر خوابید یعنی خیمه ای که خوابید دیگه صاحب نداره(لا اله الا الله)
...

یا ثار الله

azad پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ب.ظ

درود
یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینین پرچمی................
عالم امکان یاتار یاتماز حسینین پرچمی..........
قبلا بهتون گفته بودم در این عالم گرفتاران زیادند خوشا ان دل که گرفتار حسین است
خودش در نامه ای از پیک به کوفه فرستاد باور کنید اگر این قیام به سبب جان و ابروی خودم بود عملی نمی شد که به والله ما از این گذشته ایم این جا انسانیت خدا .....در مرداب رفته.............
حسین که مرد خون نیست مرد عشق است
اگر بود چگونه مناجات از حسین می ماند......
کرمش همه را مدهوش می کند نمی بینید............
امام عزیز حسین جانم من انقدر پیشکش ندارم که قابلی برای تو باشد اما دلی دارم که تو حکومت داری در ان...........
سلام دوباره گفتم نه نمی دانم شاید مقصد این دو سلام متفاوت بود
طاعاتتون قبول و محتاجم به دعای زیاد .....................
لطافت احساسش عالمی دارد ..............
خدای حسین یاورتان این گونه برایتان دعا می کنم .........
راستی چندی است در کامنت های تان بوی کسی می اید که....
کسی که..... نه بی خیال........... شاید از شما اموخته ام که ...........می خواهم بنویسم اما..............
کاروانیان کربلا در رهند و رستگاری نزدیک
عشقیده طوفان الدین یا حسین
عالمی حیران الدین یاحسین
در اخر حسین جان بر ما رسم پاکبازی و عاشقی بیاموز امین....
شرمنده به خاطر حرافی هایم...........یا حق

سلام
شعری که نوشتن عالی بود عالی روحم زنده شد
ممنون. نوشتمش که روز عاشورا بخونمش بازم ممنون ثوابش انشاالله به شماهم میرسه...
اما دلی دارم که تو حکومت داری در ان...........(اقا جان دل من یه خونه اس سند این خونه رو زدم به نامت یا حسین)
مرسی مقبول حضرت حق انشاالله
لطف میکنین از کامنت هاتون بسار لذت میبرم

حق پشت و پناهتون

هدی جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:43 ق.ظ

سلام
ماه رمضان هست که زمینه ساز خودسازی ها و به دنبال اون راه حق رفتن و بعدش هم شهادت در روز عاشورا میشود...
...
قدر این ماه رو کاش بیشتر بدانیم...
یا علی

سلام
ماه رمضان زیبایست
به به
خدا رو شکر که توفق داد که ماه رمضان 89 را هم بچشیم
انشاالله تا محرم زنده باشم...
علی یارتون

سوز دل شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ق.ظ

سلام
ممنون که تشریف آوردید.
خوبی عزیز دل؟
شرمنده دیر دیر آپ می کنم دلیلشم فشردگی برنامه هامه.
مطالعه، گوش دادن به سخنرانی،مسجدو... باز هم کتاب باز هم مسجد باز هم شب آری شب "قم الیل الا قلیلا".
خلاصه زندگی حقیر به پرداختن بر روح و روان و قلبم می گذره و ملاک ارتباطات اجتماعی ام هم پیرامون همین امره.
بگذریم ...من چیم و کیم بیا از خدای عزیز بگیم:
متن حضور قلب در نماز رو مطالعه می فرمایید؟
شرح ادعیه رمضان رو چطور؟
فمن کان یرجوا لقاء ربه فلیعمل عملا" صالحا" ولا یشرک بعبادة ربه احدا"..... می خواهید از لقا الله بهتون عرض کنم تا هم نوای سوخته دلی بی نوا شوی؟!!
تا اخر این هفته هر دو متن رو آپ می کنم.
عزیز دل خودتون فکر می کنید چند سالمه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد