ای مسلمانان...

اگر گیری وضو با اب زمزم

اگر سجاده گردد عرش اعظم

اگر گویی اذان بر بام افلاک

گر از تکبیر  گردد سینه ات چاک

اگر ضرب المثل گردد خضوعت

به حمد و قل هوالله در رکوعت

اگر...

اگر گردی شهید اندر تشهد.

مبادا بر نماز خود بنازی

علی را گر نداری بی نمازی


شهر کوفه تنها و ساکت در آغوش شب نوزدهم ماه مبارک رمضان خفته بود.



کاش گردد ز سماء صاعقه نازل امشب                     کاش از پنجه غم پاره شود دل امشب

یا سر راه بگیرید به قاتل امشب                 یا علی را بنشانید به منزل امشب

اسمان ناله خدا را ز دل تنگ بزن              شیشه عمر قدر را ز فضا سنگ بزن

کوفه اتش به خود از بردن این ننگ بزن                 حلقه در به کمر بند علی چنگ بزن

مرغکان سخت بمنقار عبایش گیرید

ورنه فردا همگی نوحه برایش گیرید

مضهر صبر خدا داده ز کف تاب امشب                     چه به تعجیل رود جانب محراب امشب

چشم خود پور مرادی زده بر خواب امشب                 تا به تیغش دهد از خون علی اب امشب

امشب از اشک رود هستی عالم بر اب

مسجد کوفه بخود ای و علی را دریاب

شده نزدیک که طوفان همه جا را گرد      زلزله قامت ارکان هدی را گیرد

موج خون دامن محراب دعا را گیرد                        یک نفر نیست ره شیر خدا را گیرد

منبر و  مسجد و محراب بر ارید خروش

اخر ای مسجدیان از چه نشستید خموش...



پ.ن:امیر المومنین ای شاه مردان...

پ.ن:علی جان اگر خارم کنار گل نشستم...

پ.ن:خیلی دلم گرفته خیلی دعام کنین


نظرات 12 + ارسال نظر
هدی یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام
ایام شهادت مولامون ..امیرالمومنین(ع) به شما تسلیت عرض میکنم...امیدوارم به حق این شب ..شیعه ی واقعی آن حضرت گردیم....
یا علی
التماس دعا در این شبهای ارزشمند.

سلام
انشالله
...
علی یارتون

faryad دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ق.ظ http://mojebigarar.blogfa.com/

روز قدس را از دست ندهیم

سلام
یاد روز قدس پازسال به خیر

امین دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ق.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

یاعلی...

سلام امین
علی و اولاد بزرگوارش پشت و پناهت

مینا دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ http://poshtpanjere.blogfa.com

سلام
امشب که بلرزید دل وبغض وصدایت
آرام روان گشت دلت سوی خدایت
رفتی به در خانه آن قاضی حاجات
یاد آرمرا ملتمس لطف ودعایت
یاحق

سلام
من دیشب به یاد همه بودم
همه...
حق نگه دارتون

سوز دل دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام برادر خواستم این مطلب رو تو وبلاگ قرار دهم گفتم تو خود اهل دلی می دوانی که عشاق وقتی زبان می گشایند از ریا دورند...این درد دل است پس بشنو از نی:
- بهترین و بالاترین چیزی که تو شبهای قدر انسان می تواند بطلبد خود خداوند است:
ما از تو نداریم به غیر از تو تمنا
حلوا به کسی ده که محبت نچشیده
من ذ الذی حلاوه محبتک فرام منک بدلا
من که تمام زندگیم طلب از خودش خود حضرت احدیت است می دانم بزرگترین خواسته دنیاست لیک انقدر شب روز اشگ می ریزم وناله می زنم که در اغوشش گیرد... و از ان نگاه گرمش حقیر مسکین بی کس گنه کار را دریغ نکند....
نمی دانی دارم می ترکم دارم میمیرم .....دیشب ساعت 10 با چند تا از دوستان رفتیم مسجد جامع جایی که مراسم توسط استاد معظم آیت الله حسینی برگذار می شه(از نوجوانی مرید ایشونم - نفس گرمشون با ما چه ها که نکرده) خلاصه همین جوری که ولم کنی می رم تو عوالم خودم و عشق بازی با محبوب قلبا" با حضرتش ارتباط . ....نمی دونم چه شکلی می شم که بعضا" دیگران می گویند خیلی تو خودتی؟ شاید تو اون لحظات قطرات اشگی هم ببینند ولی هیچ توضیحی ندارم چون درک این برای انان دشوار است .... بگم عشق نمی تونه درک کنه ...چون عشق الهی برای کسی قابل لمسه که حتی برای یکبار تو زندگیش حلاوه اونو چشیده باشه که اگه بکشه رهایش نمی کنه.دیشب شروع با عشق بود ....دیگر از اطراف کنده شدم ...برام مهم نبود دیگران چی فکر می کنند زدیم تو دل عشق ....دوست داشتم نجوا کنم مناجات کنم ناله کنم ....با ر الها مردم جانا عزیم مولایم سیدم ماهم , راهم , جاهم , شبم, روزم , هستی ام ,من بی تو نیستم نابودم, یاد حرف مولا افتادم در کمیل: الهی فهبنی صبرت علی عذابک فکیف اصبر علی فراقک ....من گیرم در جهنم بر اتش تو صبر کردم چگونه بر دوری و فراق تو صبر کنم؟؟؟!!! وای نمی تونم نمی تونم .....با الها نمی تونم ....یعنی نگام هم نکنی یعنی رهام کنی؟ نه نه چی کار کنم؟ چی خاکی به سرم کنم ای معشوق من ای همه زندگیم و قلبم خون شد خونم سوز شد سوزم دود شد ولی من همچنان از تو دورم بهای وصل تو چیست؟ بهای نگاه تو چیست؟ این جسمم؟ اشاره کن اشاره کن تا تیغ بر کشم و هر چه گویی از دمش بگذرانم ....آری تا ساعت 2 نصف شب فقط یک ریز اشک ریختم وناله زدم و درد در درونم ریختم...فقط یک چیز خودش خودش رو میخوام خود حضرتش ...محبتتو چشوندی بعد ما رو رها کردی؟ ....نه رها نکردی یک یا الله من لبیک توست .... آری تو اگر عاشقم نباشی که عاشقت نمی شوم زیرا عشق عاشق معشوق را قبل از عشق معشوق باشد عاشق را اری اول تو عاشق می شوی که ما عاشقت می شویم.
اومدم خونه این درد و دوری نمی گذاشت بخوابم شروع کردم به نماز خوندن مگر احوالات معنوی می گذاشت بخوابم ....جانان مردم تا کی بر درت؟؟؟؟
بنشسته ام من بر درت تا بوک برجوشت وفا
هر چه اسمائ حسنی شعر دعا مناجات می دونستم صدایش کردم و اگر پاسخم نمی داد می مردم.... می دونید خداوند چگونه به بنده اش که از عشق اون داره هلاک می شه جواب می ده ؟؟؟!!! صیحه ای از ذات اقدسش براش می فرسته به این صورت که هیچ کس حتی فرشتگانش هم نمی تونند ببینند این صیحه تا وارد قلب بنده می شه بند رو غرق می کنه انگار که لب بر لبان جانت گذاشته چنان که وقت رهایت می کنه مست میشی ....اصلا" قابل وصف نیست این صیحه ونفخه و...نور وارد قلبت میشه اصلا" کاملا" احاطت می کنه ولی با این وجود تو از معشوق غافل نمی شی ... چنان نگاهش می کنی که شر شر اشگ از دیده و پاره پاره خون از جگرت می ریزد .... وقت؟ سحری؟کی گذشت لازمان لامکان ...
اگر عاشق کشی رسم مرام خوبرویان است
بکش ما را بکش ما را که دائم عید قربان است
به هر سو می نگرم یار می بینم.... بار الها منم اون بنده ذلیل بی کس و گنه کار و اما اما دلی دارم از عشق توخون....
و تو نیز چو من عاشقی مهدی جان

سوز دل دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ

و مطلب دم عزیز جان:
مولا مظلوم بود و این مظلومیتش رو باید با جان ادراک کرد
کسی که در عشق باری تعالی بالاترین مقام روی زمین را داشتند و بهترین و پاکترین بنده روی زمین بودند اصلا" معشوق باری تعالی بودند توسط یه عده ابله مورد بی مهری و کم توجهی و ظلم شده بودند این را کسی نمی تواند درک کند مگر خود انسان مزه عشق را مزه بندگی را مزه نور را مزه باری تعالی را بچشد ...نمی تواند درک کند مگر اینکه خود به نحوی مورد این نوع ظلم قرار گیرد که می شود مصداق عین الیقین ...سپس وقتی به مولا با ان مقام رفیع می نگرد خون می گرید که عبد صالح زمانه مولای متقیان چه قدر مظلوم بود.
بهترین راه شناخت امام سنخیت با انان است و سنخیت دست نایافتنی است مگر به دستوراتشان عامل شوی و چو زندگی کنی و معرفت قلبی وشهودی بدیشان بیابی ... انگاه وقتی کربلا گویند ...تو در انجایی و از نزدیک لمس کنی و درک می کنی ...و گوشه ای از مقامات امام خویش در کربلا را نیز در حد خود درک می کنی که خداوند بالاترش برد...دیگر اشک تو به خاطر اتفاقات اعتباری کربلا نیست دوری پدر از پسر و ... بلکه سراسر عشق بینی که عشاق در ره محبوب از همه چیز می گذرند و به تو درس می دهند ...اری کربلا درس عاشقی است درس بندگی است درس ایثار برای محبوب است درس گذتشتن از همه چیز در ره محبوب است...همه چی همه چی .... بگذار این روشنفکر نما ها هر چه می گویند بگویند بگذار ... کربلا یعنی کلاس عاشقی ....با الها ما را عاشق خویش کن تا در رکاب مولا امام زمان عج درس پس دهیم.

سلام اخوی
ممنون که این خونه محرم دل دونستی
با ایمیل جوابتونو میدم
تمام مردم دنیا ما رو میخونن دیونه
اره ما دیونه هستیم بی خیال این زمونه
یا رب مهدی صاحب زمان ما را برسااااااااان
امین


حق یارت اخوی

شوشترنگار سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ق.ظ http://savaremehr.blogfa.com

سلام برادر
شهادت مولا علی بن ابی طالب را تسلیت و تعزیت می گویم
درمورد مرحوم علامه شیخ شوشتری پست ۱۲۷ وبلاگ را به ایشان اختصاص داده ام
موفق باشید
التماس می کنم برای دعا هایت

سلام
ممنون حتما خدمت میرسم
حق یارتون

azad سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ

درود
علی مولای عشق است
خدا یعنی اسلام اسلام یعنی محمد محمد یعنی شیعه و به خدا سوگند شیعه یعنی علی
اما مظلوم ماندش بماند خار در گلو ماندش بماند و .....
او علی است علی تکرار نشدنی است ......
شهادتش روز مرگ ما است حتی روز مرگ من گناه کار
دیروز فکر می کردم ایا علی خوشحال است یا ناراحت؟؟؟؟
این حس دو گانه انسان را خفه می کند ؟؟؟؟
خوشحال از این که در پیش محبوب واقعی و اهل معرفتش جاری است یا نه ناراحت به خاطر امت مسئولی مثل ما؟؟؟؟؟؟/!
اما هر چه هست علی جان چون تو علی هستی و من انقدر کوچکم که مهرت به جان بخرم دوست دارم
اگر پروانه ی واقعی شوم رسم پاکبازی و بی پروایی نیز خواهم اموخت...............
راستی به خاطر این تاخیر چند روزه شرمنده
التماس دعای فراوون
کاروانیان کربلا در رهند و رستگاری نزدیک...

سلام
خواهش میکنم همین که به خونه خودتون سر میزنین لطف میکنین...
خواهید اموخت...
حق یارتون

راضیه چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ق.ظ

درود بر شما...
تازه از مراسم شب قدر برگشتم
دعاگوی شما و سایر خواهران و برادران بودم
دعاگویمان باشید

هنگام قرآن به سر گرفتن , یاد یک بیمار لاعلاج افتادم!
از خودم شرمنده شدم که چرا چند ماه او را بالکل فراموش کرده بودم!
این بیمار لاعلاج , برادر 2 ساله ی یکی از دوستانم در خوابگاه است و مبتلا است به بیماری "دیستروفی عضلانی دوشن"
در این بیماری ژنتیکی کلیه ی عضلات بدن انسان تحلیل میرود و در نهایت نوبت به عضلات قلب میرسد
و فرد نهایتا تا سن 16 سالگی زنده می ماند!
.
.
.
وقتی به یاد این کودک دو ساله افتادم بسیار اشک ریختم...
خواهش میکنم که شما هم براش دعا کنید!
خییییییلی گناه داره
خیییییلی


یا علی

سلام
انشاالله مورد قبول حضرت حق قرار گرفته باشه
لطف کردین ما رو از یاد نبردین...
اخیییی
بمیرم امشب ما هم براش دعا میکنیم

علی یارتون

سوز دل چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام
و شبی دیگر گذشت...
لیک من قاصر از سخن در خصوص رب قادر من کجا ذات اقدسش کجا ؟ من کجا وصفش کجا سبحان الله عما یصفون .... کاش کلمه ای می یافتم تا خلاصه کند مرا لیک "الله" که رب علیم الرحمان را وصف نکرد دلی که عرش الرحمان او شد به کلمه وصف نشاید.
شاید گویم مستم ....ولی مست کیست؟ باده نوشید و اختیار ز کف داده؟ لیک مست حضرت احدیت و ذات جل جلاله مست شد ولی اختیار بر او سپرد و مملکت دل بر او داد تا در این شب در مزرعه دلش:
شب اول شود "کاشت"
شب دوم شود "داشت"
شب سوم شود "برداشت"
یا بهتر عرض کنم:
شب اول شود علم الیقین
شب دوم شود عین الیقین
شب سوم شود حق الیقین
کنون طوفانی شدم که دریا ها در مقابلم خشوع کنند لیک شب سوم ای کاش دری باز شود وصالش حاصل آید....زود است؟!!
هر چه تو گویی محبوبا راضی ام به انچه با دست قضا از آستین تقدیر قلمی بر گیری و رقمی بر دلم زنی.
ولی عزیزم، یارم ،جانم، جان جانانم من مست نگاه تو ام من عاشق نگاه توام من در توام ...من فانی ام، هر چه است توام من توام ...من کیم من چیم هر چه هست تویی ......... رود و دشت و صحرا و دار و درخت و زمین زمان و گل و سنبل و کوه شب و روز و دریا و همه و همه تویی همه تویی ....یسبح لله ما فی السموات والارض
اینان عاشقانه تو را نشان می دهند اینان تکوینا" در عشق تو مستغرقند
اصلا" اینان به صیحه عشق تو از نیستی و عدم به هستی گام نهادند ....جانا و ماها ....بر گیر مرا.... من بدم من گنه کارم ولی جانا ....عاشقم عاشق .....داد نمی زنم بلکه زجه و ناله میزنم ببین اشگم را من عاشقم..... نگاهت را ز من دریغ مکن....جانا مکن....ربنا ولا تحمل علینا اصرا" کما حملته علی الذین من قبلنا ربنا و تحملنا ما لا طاقة لنا به واعف عنا واغفر لنا وارحمنا انت مولا نا ....
آری بر ما آسان گیر بار الها می توانی مثل گذشتگان بر مسیر عشقت چو ابراهیم ع امتحانات سخت مگیر آسان گیر عاشقی دردی است که درمانش جز معشوق نیست نیست...نیست ....نیست ...جانا نگاهی.

سوز دل چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ

سلامی دوباره
راستی اخیرا" مطالبی در شرح وتفسیر دعای ماه رمضان در حد متوسط دارم می نویسم دو روز پیش هم جدیدشو قرار دادم تشریف بیارید به حضور تقدیم می گردد.
التماس دعا

سلام
خدمت رسیدم اخوی
و بسار لذت بردیم
دعا گوییم

حسل چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ http://taraavosh.blogsky.com

سلام
این شبها التماس دعا

سلام
اگر قابل باشیم
....
حق یارتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد