لا اله الا الله

                                                 بسم رب الحسین



خدایا به من ان مقام ترس و خشیت از جلال و عظمتت را عطا کن که گویا تو را میبینم و مرا به تقوی و طاعتت سعادت بخش و به عصیانت شقاوتمند مگردان

و قضا و قدرت را بر من خیر و مبارک ساز تا در خوش و نا خوش مقدراتت انچه دیر میخواهی بر من زودتر دوست ندارم و انچه زودتر می خواهی بر من دیرتر تمایل ندارم.

خدایا مرا به بی نیازی در نفس و یقین در قلب و اخلاص در عمل و نور در چشم و بصیرت در دین عطا فرماو اعضا و جوارهم را بهرمند کن و گوش و چشمم را دو وارث من گردان.


باز ای خدای من به گناهانم مقر و معترفم پس تو به کرم از من در گذر

من ان بنده ام که بد کردم.من همانم که که خطا کردم

من همانم که اهتمام به عصیان کردم.من همانم که نادانی کردم

من همانم که غفلت ورزیدم من همانم که سهو کردم

من همانم که به خود اعتماد کردم من همانم که عمد کردم

من همانم که وعده کردم من همانم که مخالفت کردم

من همانم که عهد خود شکستم من همانم که اقرار کردم

من همانم که اعتراف به نعمت و عطایت بر خود کردم و باز به گناهان رجوع کردم .پس معترفم از ان گناهان در گذر

وای خداییکه گناهان بندگان هیچ ترا زیان نخواهد داشت.واز طاعتشان هم البته بی نیاز خواهی بود

وهم انان که عملی شایسته می کنند به توفیق واعانت و رحمتت می کنند.

پس ای خدای من و مولای من ستایش مخصوص توست.



هیچ خدایی جز تو نیست منزهی تو و من از ستمکارانم

هیچ خدایی جز تو نیست منزهی تو و من به درگاه لطف و مغفرت و امرزش می خواهم

هیچ خدایی جز تو نیست منزهی تو و من ار یکتا پرستانم

هیچ خدایی جز تو نیست منزهی تو و من از قهرت سخت ترسانم

هیچ خدایی جز تو نیست منزهی تو و من از سطوتت سخت بیمناک و هراسانم

هیچ خدایی جز تو نیست منزهی تو و من به درگاه کرمت از امیدوارانم

هیچ خدایی جز تو نیست منزهی تو و من به شهود جمالت از مشتاقانم

هیچ خدایی جز تو نیست منزهی تو و من به یکتائیت مقر و معترفم

هیچ خدایی جز تو نیست منزهی تو و من به درگاهت از سائلین و فقیرانم

هیچ خدایی جز تو نیست منزهی تو و من از تسبیح گویان و تنزیه گویان توام

هیچ خدایی جز تو نیست منزهی تو و من از تکبیر گویان مقام کبریایی توام

هیچ خدایی جز تو نیست منزهی تو که خدای من و خدای پدران پیشین من هستی

ای خدای من این است ثنا و ستایش من در پیشگاه مجد و عزتت و اخلاص من در ذکر مقام توحید و یکتائیت.







نظرات 53 + ارسال نظر
سید شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.shia-book.blogsky.com

سلام آقا مهدی
ممنون که ما رو مهمون جملات زیبا و قشنگتون کردید.
انشاالله که محتبش تو دلم جابگیره.

راستی خدا رو شکر 4shareرفع ف...ل.تر شد برای دانلود تشریف بیارید.
آقا مهدی نگفتی حکمت این اسم وبلاگتون چیه.

صبح نزدیک است و ...

سلام سید جان
لطف کردی که سر زدی به حونه حودت
ممنون برا دانلو مزاحم میشم ممنون که خبر دادین
حکمتشم گفتم دادا
یا علی مدد

سید شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ب.ظ

اصلاحیه:
انشاالله که محتبش تو دلمون جا بگیره.

صبح نزدیک است و ...

انشاالله که میگیره
صبح نزدیک است...( ۲۳ خرداد)
اخرین باری که این جمله رو شنیدم خاطره خوبیم نبود:)
انشاالله که این دفعه خیره
یا علی

امین شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
منم نظرات رو باز کردم که همینو بگم، نگفتی اسم وبلاگت از کجا اومده!

سلام
حالا که دوباره پرسیدی میگم داداشی
حضرت محمد(ص).m.
حضرت علی (ع).a.
حضرت فاطمه (ع).f.
حضرت امام حسن (ع).h
حضرت امام حسین(ع).h

هدی یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام
ممنونم بابت جملات زیبا و دلنشینتان...
گواهی میدهم هیچ خدایی جز خدای یگانه نیست ...
....
یا حق.

سلام
ممنون خانم هدی

یا حق

کا یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ

خوب شد !ما هم فهمیدیم .حالا عالم از دنیا میریم!
پست سحری خوبی بود...
التماس دعا
یا حق مددی

سلام
خدا را شکر
یا حق

کامران یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام!
بنده با نگاه اول و نصفه فهمیدم دعای عرفه است! واقعا مضامین والا و منحصر به فردی داره!
اینکه به عهده خواننده آدم نمی دونه باید اسم دعا رو بگه...البته اسم دعا گفتن خودش حدسیه!

هیچ خدایی جز تو نیست منزهی تو و من به شهود جمالت از مشتاقانم

سلام
بازم خدا رو شکر
بله قسمتی از دعای عرفه است
(تقلب که بهتون نرسوندن؟!!!!)

یا حسین(ع)

رستگار دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ق.ظ http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام

... ( سکوت!)

التماس دعای فراوان

سلام
برای من این نظر زیبا ترین نظر بود ممنون

یا علی

امین دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام دوباره،
نمی‌دونم چرا وقتی اسم امام حسین (ع) به وسط می‌یاد اصلاً یاد رنگ سیاه نمی افتم، به نظرم رنگ حادثه کربلا سیاه نیست...
پسر اگه کنکور ارشد نبود می‌تونستم با بچه‌های دانشگاه برم کربلا، حیف که قسمت نشد...
خدا انشاالله هر چه سریع‌تر قسمت شما و ما بکنه

دعا یادت نره
یاحسین

سلام
شک نکن که رنگ حاد÷ه کربلا بیاه نیست
خیلی در این مورد حرف دارم که میگم الان خیلی دیرمه
از بابت کتاب بازم ممنون که اوردی برام


انشاالله با هم بریم

اقایی
یا خق

ع.ر.وطن دوست سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلام!
چطوری مهدی جان!؟

شرمنده که دیر اومدم!

چند روزه که کم حوصله شدم! چرا؟

چون "هیچ خدایی جز تو نیست منزهی تو و من از ستمکارانم"!

التماس دعا
یا علی

سلام
ممنون داداشی
خیلی اقایییییییییییییییی

یا حق

مهرگان چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام
خوب هستین؟
برای پست قبلی تون یه کامنت گذاشتم
البته ببخشید با تاخیر

سلام
لطف کردین ممنون
یا امیر المومنین(ع)

س.ح شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام..
خوبین؟
جو اینجا ادم رو میگیره..
..
زیبا بودن
ممنون

سلام
شما دلتون پاکه جو نمیگیرتتون
التماس دعا

یا خق

الف شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ

لا اله الا الله!

سلام
لا اله الا الله!

سهیل یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ق.ظ http://daypic.blogfa.com

سلام.

چطوری بزرگوار؟؟؟
اینطوری قول میدن؟
اون مطلبت درباره نماز که گفتی می فرستی چی شد؟

خیلی التماس دعا داریم ... مارو یادت نره...

یاعلی.

سلام
شرمنده روی ماهتم
خیلی گرفتار بودم ببخش
الانم یه گریز زیز زدم اومدم تو نت
چشم رو چشم
شما جون بخواه

یا حق

نیاز دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام

من هستم.نگران نشین.

دعام کنید.خیلی زیاد.منم دعاتون می کنم.باشه؟

یا علی

سلام
به به گفتم وبلاگ نوراتی شده
نگو شما اینجا بودین
خدای نکرده جواب اس ام اس ندین چه اسراریه!!!!؟؟؟؟
من که همیشه دعا میکنم شما رو انشاالله که مقبول باشه
یه عزیزی داره میره کربلا(خوش به حالش مگه نه)
میگم دعاتون کنن
همشه عزیز ترینی

علی یارت

کامران دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ب.ظ

why dont you up your web؟

نیاز سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ق.ظ

گوشی ام هم مثل خودم اعتبار نداره اخه...

بهشون بگید منو خیلی دعا کنن.سفارشی من رو هم یادتون نره... ؛)

شاد باشید
یا علی

مهرگان سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام اخوی

پیشاپیش عید سعید باستانی رو تبریک میگم

انشالله سالی پربار پیش رو داشته باشین

در پناه حق

سهیل سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:31 ب.ظ http://daypic.blogfa.com

سلام.

فقط اینقدر تا عید مونده

http://www.aks98.com/images/otzlloh87q5bkxnk4.bmp

عیدتون پیشاپیش مبارک

التماس دعا.

یاعلی.

رستگار جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ب.ظ http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام

اومدم نوروز رو پیشاپیش خدمتتون تبریک عرض کنم!
با آرزوی سالی پربار و پربرکت!

التماس دعا
یا حق

کا شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

چه را به روز نمی کنی دادا؟

هدی شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ب.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام
حالتون چطوره؟
پیشاپیش سال نو رو خدمت شما تبریک عرض میکنم..
ان شاءالله سال پر خیر و برکتی براتون باشه...
التماس دعا

رهروی خواب آلوده ی اصل منفرد! سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ http://taraavosh.blogsky.com

سلام
یه پشنهاد دارم براتون.در اولین دفعه ای که حج و زیارت برای کربلا اسم نویسی میکنه بدویین برین اسم بنویسین.همین...بعد میبینید که طلبیده شدین.
منتظر معجزه نباشین...معجزه رخ میده ولی شایدم باید رخش بدی!

من تا نرم باورم نمیشه....

۵ ام عازمیم...من و سنیور ان شاءالله
حلال کنید

من سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ب.ظ

تورک سن؟!

خوب زده! چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ق.ظ

گرچه وصالش نه به کوشش دهند هر قدر ای دل که توانی بکوش

رهرو خواب آلود ه چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ http://taraavosh.blogsky.com

سلام

فک می کنم شما منتظر یه دعوتنامه ی رسمی از جانب آقا هستین.و میخواین جزء خواص باشین وقتی مشرف میشین.

اینم یه مدلشه دیگه....شاید نمیخواین خودتونو بچسبونید بهشون...میخواید از طرف ایشون هم کششی باشه...

نمی دونم

تا که از جانب معشوق نباشد کششی کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

لینکتون کردم که گه گاه خواستم سر بزنم نخوام برم تو سایه ی ابر بعد برم تو ۱ ۲ ۳ تمام بعد بیام اینجا!

ر.خ.آ پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

فرض کنیم یه شخص بزرگوار مطمئنا به دلایل معقول و منطقی از شما دلخوره....آیا شما منتظر میمونید تا اون پا پیش بگذاره؟البته از کرمش هیچ بعید نیست این کارو بکنه...ولی بنده ی نوعی نباید برم به زور منتشو بکشم تا آشتی کنه؟

اینم یه مدل دیگشه...
هر قدر ای دل که توانی بکوش...

راضیه(جودی ابوت) جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.judyabot.blogfa.com

با یه ماه تاخیر
سلام
پست زیبایی بود...
خیلی ازش استفاده کردم!!!

من نیایش های دکتر شریعتی رو هم خیلی دوست دارم
البته فکر کنم این دعا از مفاتیح باشه درسته؟؟؟
وبلاگ فوق العاده ای دارین!
می تونین بهش افتخار کنین!
در ضمن من برای پست قبلی تون الان نظر میذارم!

در پناه حق پیروز و سربلند باشین!!!

راضیه جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.judyabot.blogfa.com

دوباره سلام
چرا مطلب پایینی به طور کامل در صفحه قرار نمی گیره؟؟؟؟

کامران یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ب.ظ

برادر میتی!
ما امروز اومدیم....

ع.ر.وطن دوست دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ http://123tamam.blogsky.com

سلام!
الو!!!
کجایی داداش؟!

یا علی

کامران دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ

دلمون شورت میزنه کجایی؟ مسجدم که نمیای!!
زنده ای؟؟

میم. الف. دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ب.ظ http://nahani.persianblog.ir

سلام
نظر لطفتونه. موفق و موید باشید.
یاعلی

کامران سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ

آقا کجایی؟ کشتیمون از فراق!!

حس لطیف چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ http://taraavosh.blogsky.com

سلام
کامنتتان را جواب گفتیم...برید مشاهده کنید!

شاید به روز هم کرده باشیم به زور!

امین چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام آقا مهدی
آقا صد سال به این سال ها!
کم پیدایی، هیئت هم که تشریف نیاوردی.خلاصه دل مون تنگ شده برات.

یاحسین

کام پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ق.ظ

شما که

حس لطیف پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ

آقا اگه خواستید یه نگاهی هم به لینکای سمت چپ سین بندازین....حین میباشم...

کامران پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ

شما که گاهی تشریف میاری به روز هم بکن یه بار دیگه!!

حین یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ

شهید توبالا رفته ای من در زمینم...برادر رو سیاهم شرمگینم!!

[ بدون نام ] یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ب.ظ

شما چی کار کردی که این طور عاشق شدی؟جدا جواب میخوام...مدیونی ها اگه جواب ندی...

سلام
ترو خدا ادمو شرمنده خودش نکنین انقدرا هم که شما میگین شاید نباشه
توضیح دادن سخته خیلی
اقا خودش باید نظر کنه
همیشه من ای سوال برم مطرح بوده که خیلی دوست دارم جوابشو بدونم
(نمیدونم چه سر زد از من که بر غمت مبتلا شدم
مبتلا بر فراقت ای کشته ی سر از تن جدا شدم)
خیلی حرف برای زدن دارم ولی اینجا نمیشه خیلی زمان بره
ولی
یه چیزم دوست دارم بگم

از ایت الله مقدس اردبیلی سوال کردن حاج اقا عشق یعنی چی؟
حاج اقا فرمود:
ازدواج کردی؟گفت نه
کربلا رفتی؟گفت نه
قمه زدی؟گفت نه
گفت برو هنوز نمیتونی بفهمی عشق یعنی چی
(اینو با خودم بودما سوتفاهم نشه)

یا ثار الله

[ بدون نام ] دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ

پس شما هم نمیدونی عشق چیه...

سلام
اگه بخواهیم به گفته اقای اردبیلی نگاه کنیم
من ازدواج نکردم ولی ...
که این کار هم خیلی فلسفه داره که اگر شما یا دوستان از نظر شرعی
به این کار و این نوع عشق بازی ایراد بگیرن با کمال میل حاظرم مباحثه کنیم

حس لطیف دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام
از جوابتون ممنون.اینطور که معلومه فقط و فقط فضل و کرم خودشه که ایشالا کز ازل تا به ابد عاشق باشید و اونطور که اباعبدالله راضی هست باشین.

خب چرا همین حرفها رو به روز نمیکند همه فیض ببرن؟بالاخره یه جایی میگنجه این حرفا.

حالا اینجا نه یه وبلاگ دیگه..

سلام
ممنون از لطفتون
چشم انشا الله اگر خدا یاری کنه

سیدحسین پارسا دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ

جز دل من کز ازل تا به ابد عاشق رفت جاودان کس نشنیدیم که در کار بماند

سلام
خیلی ام عالیییییییییییییییییییییییییییییی
ممنون

نیاز سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام

حالتون خوبه؟

نگرانتون باشم؟

سلام
بله بهترم
همه چیزو سپردم به سرورم به قول یکی از دوستان میگفت مهدی افکاری تو صاحب داری ...
دعام کنین زیاد
فقط همین
دیروز عمو عباسم حالتونو پرسید
ممنون
یا حق

امین چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:26 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
به روزم
خوشحال میشم تشریف بیارید

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ب.ظ

حاجی جان! قمه زدن حرامه!

سلام
برادر بستگی داره

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ب.ظ

ریلی؟ حرامه؟ ؟؟بپرس نیستا...

عاشقتممم
اهل دلی
دستان با کفایت سرورم پشت وپناهت

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ب.ظ

هست همه مراجع گفتن هست! برو بپرس!

سلام
نه همه مراجع که نگفتن
من مراجعی رو براتون مثال میزنم که ارزوی قمه زدن داشتن ولی به علت کهولت سن نتونستن ولی دیگران را به قمه زدن تشوق میکردن
حتی میگفتن اگه در انظار هم بزنین بهتره ولی من به شخصه با در انظار زدن قمه به علت بدعت در دین موافق نیستم.
سند رو هم به دست خط و امضاء خودشون ومهر خودشون هم در دسترس هست
بعضی ها هم جایز دونستن
یعضی ها هم حرام
من الان دسترسی به هاردم ندارم وگرنه براتون عکس این فقوا هارو اپ لود میکردم.
این مسئله جای بحث داره خواستین من در خدمتم
ولی کلا امام حسین و عشق بازی با خاندان رسول الله کاره دله به دلت باید رجوع کنی
و قمه زدن فلسفه داره مثل علم و شمایل نیست که اقایون بتونن به راحتی جلوش رو بگیرن یا حرام اعلام کنن.تنها مسئله ای که علما روش حساسن همین مسئله بدعته.که ان هم چاره داره
اربابمون هم خیلی کریمتر از این حرفا هست که بنده و شما میگیم

مدعی بیخود مزن اینگونه لاف عاشقی
این حسین تنها یک عاشق دارد انهم زینب است



یا حق

سهیل دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ق.ظ http://daypic.blogfa.com

سلام.

با ((( دل خوش ازآنیم که حج میرویم ))) به روزم...

هدی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ق.ظ http://elmoservat.blogfa.com

سلام و عرض ادب...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد