عزادار حسینی

انقدر دلم گرفته که نمیدونم چیکار کنم بی کی بگم

چرا هر کسی به خودش اجازه میده جای خدا باشه؟

چرا هر کسی به خودش اجازه میده به جای مولام حسین باشه؟

چرا امر به معروف ونهی از منکر بهانه ای شده برای یه دسته از ادمای خشک مذهب و...

اینا پس کی میخوان بفهمن امربهمعروف ونهی از منکر شرایط داره؟

چرا فکر میکنن تا ریش گذاشتن رفتن مسجد یا چادر مشکی سرشون کردن جواز امر به معروف گرفتن

یا اجازه دارن حرافی کنن.؟

الان داشتم فیلم هیئت امسالو میدیدم

که یاده حرفای بعضیا افتادم بازم دوباره دلم بدجوری سوخت.

اونایی که از هیئت ما ایراد میگرن(هیئت قران و عترت قیطریه.حاج اقا حبوباتی)و خیلی از هیئتهای دیگه تو محرم.

که میگن خانومای هیئتتون بد حجابن

بد لباسن یا بعضیاشون برای عزاداری نمیان و...


شما که دم از عزاداری و محجوبی میزنین به نظر من برین به جای این حرفا امام حسین رو بشناسین

که نگین امام حسین راضی نیست.خدا راضی نیست عزاداری با ای لباسارو با این سروشکلو.



هر کسی با هر لباسی با هر طرز تفکری که تو هیئت عزاداری مولامون باشه یا حتی از کنارش بگذره

به نظر من با دعوتنامه خانوم فاطمه زهرا و امام حسین اونجان.

که این برای من عین یقینه.که اگه نمی خواستن اونجا نبودن.پس حالا که هستن باید بهشون احترام گذاست.من به شخصه خاک پای همشونو میبوسم

صددر صد این درسته که باید حرمت مجلسو حفظ کنن  یا لباس مناسب بپوشن ولی اینو یادمون نره که اگه دعوت نشده بودن اونجا نبودن.چون سرورانمون با علم به اینکه اونا چه تیپ ادمهایی هستن دعوتشون کردن پس ما بهتره کاسه داغتر از اش نباشیم.چون ما مو میبینیمو اربابامون پیچش مو

الان میخوام در یه مطلبی بنویسم در مورد اینکه چرا قیام امام حسین و نهضتش کوششی برای به دست اوردن قدرت نیست؟

یه مطالبی داره که به درک این موضوع عزادارای حسینی کمک میکنه

اگه متوجه منظورم نشدین من در خدمتم.


فقط میتونم بگم حسین بن علی بگذره از کسانی که از این حرفا میزنن



ببخشید که دلم اینهمه پر بود


                                    از کعبه و بت خانه تا مسجد و می خانه

                             مقصود خدا عشق است باقی همه اقسانه

نظرات 5 + ارسال نظر
سیدمهدی چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:19 ق.ظ http://keshvareshgh.blogsky.com

سلام داشتم میگشتم که خوردم به سایت تو.خوب روش کار کردی.خمشم اومد.معلومه با سلیقه هستی.من مهدی هستم.خوشحال میشم به هم لینک بدیم.خواستی یه سر بزن.خوشحال میشم نظرت رو بدونم عزیز......

سلام
شما لطف داری
من در خدمتم

رهرو خواب آلود ه دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ http://taraavosh.blogsky.com

ما حق ندازیم در مورد دیگران قضاوت کنیم...شاید کسایی که بهشون نمیاد اهل هدایت شدن و باز اونای دیگه عاقبت یه خیر نشدن...
کسی به مهمونای امام حسین نباید اهانت کنه....مهمونای امام حسین هم باید حرمت امام عزیزشونو نگه دارن

ولی نباید یادمون بره که منکر منکره....تعارف هم نداریم...این چیزا هم روشن فکری برنمیداره...

سلام
اصلا من پحث رودر واسی ندارم
فقط یه سوال
شما قبول دارین که باید دعوت بشیم؟

ر.خ.آ دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ق.ظ http://taraavosh.blogsky.com

بله باید دعوت بشن و وقتی دعوت شدن حرمت صابخونه رونگه دارن...البت اینا به من و شما ربطی نداره...کرم آقا خیلی بالاتر از این حرفهاست .....

حالا یکی ظاهرش یه طوریه...اونایی که باطنشون یه طوریه چی؟اونا هم مایه ی آبرو ریزین...

بالاخره هرکی خودش میدونه و باطنشو اعمالش و اینکه چقدر آبرو داره...شرمندگیشم مال خودشه....

کسایی هم که به این موضوع اعتراض داشتن از عشقشون یه معشوقشون بوده...نمیدونم چقدر تونستم منظوورمو برسونم...

سلام
منظورتونو رسوندین
واقا اونا که باطنشون یه طور دیگس چی؟
ممنون
یا علی

مهتاب سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ

فقط کافیه همیشه یادمون باشه: زود قضاوت نکنیم! همین!

دوست پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ق.ظ

حرف شما کاملا درسته مپ مناجات بیابان گردیکه با خدامناجات مکیکرد.بچه هابعضی اوقات همون بدحجابا خیلی دلشون پاکتر از بهخاصطلاح محجبه هاست.اینم قبول دارم که تا دئعوت نشی این مراسما نمیتونی بری.اماچرا آدما وقتی یه مراسم دعوت میشن طبق سلیقه صاحب مراسم لباس میپوشن همین بد حجاباتو مهمونمی کگه صاحبش یه ذره مذهبی تر باشه حجابشون رو بهت میکنن لباسی متناسب اون میپوشن.فکرمیکنن آقا امام حسین نمیبینتشون که ایجور میان تو مراسمش چرا نمیگن صاحب مراسم آآقامونه اگه ایجور لاباشس نپوشیم بیشتر دوستمون داره.نمیگم بیرونشون کنیم یا کم محلی اما بایدمحترمانه بفهمونیم اینجا مراسم حسینه.تازه ما میریم عزای حسین دلیل نداره که بدحجاب توش هست مراسم آقامون نریم هرکی مسئول کار خودشه ما هم وظیفمونه پنهانی امربه معروف ککنیم بدون آبروریزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد