حرف دل

باب صراط مستقیم

اگر دم وباز دم به معنای تجدد حیات ادمی تلقی شود.تنفس بی اکسیژن عاشورا نه تنها سخت بلکه محال است.

انان که خارج از این ماجرا تصور زیستن میکنندمرده هایی هستند که رنج حرکت را بر خود هموار کرده اند.

                                   کل یوم عاشورا  کل ارض کربلا

جگرسوزترین روز تاریخ درخونین ترین سرزمین این کره خاکی قبله مکتبی شد کوتاه ترین راه را برای وصول به عرش ترسیم کرد.راهی به اندازه ظهر تا غروب عاشورا.


در زمانه ای که ظلمت و تاریکی و انحرافات شیطانی در مسیر زندگی انسانی به وفور یافت میشود.تنها راه نجات وسعادت همانا حضرت امام حسین(ع)که نور هدایت و کشتی نجات وباب صراط مستقیم است

اوست که رساننده انسانها به سر منزل حضرت دوست و نشاندهنده راه مستقیم وکمال واقعی انسان است

تنها عشق جاودانه عشق به خاندان ال رسول الله(ص) است و گرمترین عشق ان عشق  به ابا عبدالله(ع) است.همانا یارانش که مجنون و دیوانه حسین(ع) بودند.عشقی را جستجو کنیدکه به تلخی منتهی نگردد.دوستی بیابید که به بیراهه نکشاند و در همه حال مدد کارتان باشد.

امام حسین(ع) دوستی استکه به بیراهه نمی بردزیرا دوستی او دوستی با خداست و همانا راهش خدایی است.


عشقش به تلخی نمی رود چون عشق الهی است ومدد وکرامتش از روی مهرورزی و عادت است



                                            تمام عالم باشند عاشق حج الهی

                              ولی من حاجی عشقم به حج کرببلایی

نظرات 4 + ارسال نظر
سهیل سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:01 ق.ظ http://daypic.blogfa.com

سلام.

دارو...در شعر و البته از زبان دیگران...

شرمنده ولی به جا نیاوردم ...ممنون...

التماس دعا.

یاعلی.

سلام
دشمنت شرمنده
یا علی مدد

نیلوفر سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ب.ظ http://honestlower.blogfa.com/

سلام
وب شما هم خیلی قشنگ
مرسی از لطفتون
دوس داشتید با اسم وکیل جوان لینکم کنید
اگه خواستید بگید لینکتون کنم
موفق باشید

وکیل جوان

سلام
بله حتما
شما هم لینک کنین برای ما افتخاره

امین سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:33 ب.ظ http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
همیشه این جمله "کل یوم عاشورا کل ارض کربلا" برای من نامفهوم بوده ولی احساس می‌کنم خیلی جمله سنگینیه.البته آقای خاتمی در اون سخنرانی ناتمام جماران گفتند این جمله حدیث نیست...
جدیداً هم که توی طوبای محبت حاج اسماعیل دولابی دیدم ایشون یک بند هم اضافه کرده: ...هر شخصی هم امام حسین (ع) هست!

چه شود!

پ.ن: 22 روز تا کنکور مونده، شاید کم پیداتر هم بشم...

یاحق

سلام
بله خیلی جمله سنگینیه که انسان به تفکر وا میداره
خدا حاج اقای دولابی ذو رحمت کنه ایشون از بزرگان اهل معرفت بودن
اگخ به ایشون علاقه دارین شاید بتونم کمکی کنم نوههای ایشون از دوشتان من هستن
انشاالله که از کنکورم سر بلند بیرون میای
حق پشت وپناهت

امین سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ http://aminsims.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
تعارف نمیکنم
اگه خواستی تبادل لینک کنیم من هستم

سلام
ممنون
شما لطف دارین
من حرفهای نیستم ولی در خدمتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد