این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست

اول بگم چرا اومدم این وبلاگو ساختم

من همیشه میام به وبلاگ دوستان  سر میزنم

و کلی لذت میبرم چون خودم اصلا حوصله این کارارو نداتشم ولی

امروز یکی از دوستان به اسرار گفت بیا شعرایی که همیشه وقتی جمع میشیم و در مورد مولامون میگیو اینجا بنوس که بچه ها ام که نیستن  و عاشقن که حتی یه مصرع شعر با دلاشون جوری بازی میکنه که میرن کربلا 

اونا هم بخونن و دعات کنن دیدم اینم چه نوکریه قشنگیه

من نه حزبالله هستم

نه بسیجیم

نه جا نماز اب میکشم

ونه خیلی از این دسته ها

من عاشقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققم


واقعا این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست


نظرات 1 + ارسال نظر
301040 یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ق.ظ http://301040.blogsky.com

وبلاگ جدید مبارک باشه ایشالا

ممنون .ما کجا شما کجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد